Pages

Nov 17, 2007

Herkes Biliyor !

Iki saattir neden Kürtlerin politik alanda demokratik olarak özgürce, korkusuzca, politika yapmaları gerektiğinin sosyal, ekonomik, ve politik temellerini düşünüp yazı yazmaya çalışıyorum. Her kelime, her düşünce parçacığı, her ses ve sesin serbest çagrışımı sanki yüzüme tokat gibi iniyordu. Sanki yazdıklarım yeni, hiç söylenmemiş, kimsenin bilmediği bir şeymiş gibi... Ne diye yazıyordum ki…Herkes biliyor yapılanların yanlış olduğunu. Bilmiyor mu? Herkes biliyor demokratik yollar tıkanınınca dağa vize çıkar. Bilmiyor mu? Herkes biliyor militarism bu problemin çözümü değil. Bilmiyor mu?

Gerçekten inanıyorum en geri zekalısı bile biliyor. Bu nedenle de yazmayı biraktim ve şimdi de niye yazmadığımı yazıyorum. Şu saçmalığı görüyor musunuz peki?

Hayatı Sisyphus’un yaşamı kadar anlamsız ve saçma hale getirdiniz. Küfür bile etmek gelmiyor içimden. Bütün küfürleri de biliyorsunuz. Bilmiyor musunuz? Bütün küfürleri duymuşsunuzdur da. Duymadınız mı?
Post a Comment