Pages

Jan 31, 2010

Reklamlar

Neyse boşverin. Tıklamaları teşvik etmek yasakmış. Bazan kendimizi akıllı sayıyoruz. Zaten bütün romantikler bazan böyle salaklıklar yaparlar. Affola! Ben de reklamlarını almam olur biter…

Tolga blogda gördüğünüz reklamlara ilişkin memnuniyetsizliğini belirtti geçenlerde. Açıkladım. Dedim ki iki sebebi var bloğa reklam almanın; Birincisi neymiş, neyin nesiymiş onu öğrenmek içindi diğeri ise paranın bir yerlere bağışlanma amacıydı. Demiştim ki buraya açıklamasını yazacak “Arkadaşlar bir iki tıklayın şu reklamlara, gelirler Amnesty International’a (AI) bağışlanacak “ diyecektim.

Diyecektim ki çıldırmış neliberalizm faşizmin çeşitli formlarını yayıp desteklerken dünyanın neresinde olursa olsun insan hakları ihlalleri karşısında hiç bir ideolojik ayrımcılık yapmadan elinden geleni ardına koymadan çalışan bir kaç örgütten biri olan AI’in herzamankinden daha çok yardıma ihtiyacı var. Tıklayın bir iki




5 comments:

EKMEKÇİKIZ said...

Aldırmayın siz salaklık filan-falan...
Tıkladık işte!
:))

Ebru said...

Bu resimler galiba 3-4 yıl önce gelmişti o zamanlar blogcuda sayfam vardı oraya eklemiştim ama bişeye yaradı mı hayır:((

Eleştirel Günlük said...

Ekmekcikiz sagolun desteginiz. Yok yok bedava tiklama yok. Tiklamayin. Zaten kaldirdim reklamlari.. raklamlarinin ^#&@#

Eleştirel Günlük said...

Ebru haklisin eskiler. Sadece AI'in nasil ciddi calistigini gostemek icin netten buldum onlari. Cok etkililer...

Ebru said...

kesinlikle öyle.