Pages

May 12, 2007

..nin de!!!

Böylesi demokrasinin de!!!

Önce müslümanları dışlamak için faşist mitingler düzenlenip, milliyetçilik damardan verildi. Sonra asker apoletleri ve çizmeleri gösterildi… Sonra bu haksızlığın kurbanı AKP’lilerin yaptığına bakın. Bu haksızlığı yaratıp uygulayanlarla birlikte olup başka bir gruba (Kürtlere) başka bir haksızlık yapıyor…

Kızgınlık dolu sözlerden başka ne anlatır bu durumu sahi?

Sizin adalet inancınızın da!!!
Sizin demokrasi inancınızın da!!!


Peki
şu insan yapımıza ne demeli?

Bir ülkenin insanı ancak bu kadar gerçekliği göremez düzeyde köreltilir. Tebrik edilmeli bu siyasetçiler.

Sonra da bir gazetede Ahmet Türk’ün "Biz istersek bu seçim iptal olabilir. Yarın Diyarbakır’dan, Mardin’den, Batman’dan, Siirt’ten binlerce adayla müracaat ettiğimiz zaman o birleşik oy pusulasını hangi zarfa, sandığa koyacaklar? Bunu nasıl becerecekler? İnanıyorum ki bu adil olmayan yaklaşımı Sayın Cumhurbaşkanı veto eder” sözlerini hic anlamayacak kadar körleşmiş yığınların Faşist Milliyet’de ki yorumlarını görünce demez misiniz yahu

Sizin zekanızın da!!!
Sizin beyninizin de!!!

Hele birisi şöyle bir yorum yazıyor ve onu da aynı zeka ve ideolojik yapıya sahip sayın editor de yayınlıyor. Şu yorumun zeka özürlülüğünü kim midesi bulanmadan açiklayabilir yahu. Ahmet Türk’e şöyle diyor

“bu resmen bir tehdit , aba altından sopa göstermektir. sana kulak verip sandık kapatacak vatandaşın da zaten temsil edilmeye hakkı yoktur. türkiye cumhuriyetinde yaşamaya da hakkı yoktur.”

Bu gerizekalıyla aynı evrende aynı havayı solumaktan bile utanç duyuyorum. Türkiye Cumhuriyet’nin özel bir isim olduğunu, ilk harflerinin büyük harflerle yazılması gerketiğini, ve “de” ekinin yukarıdan virgülle ayrılması gerektiğini bile ögrenememiş bu gerizekalı kalkmış bu ülkede kimin yaşama hakkına sahip olup olmayacağı gibi birşeyden söz ediyor… öyle bir hakkin varlığı ne zamandan beri var ey salak?

Ey geri zekalı aptal senin bile en azından Türkiye gibi bir ülkede dahi yaşama hakkın var!!!

Öffff katlanılır gibi degil bu!!!!!!!

4 comments:

Anonymous said...

Ah efendim ah... Ben de gazete okurken hele ki gazete yorumlarını okurken küplere biniyorum, sinir krizleri geçiriyorum.

Aynı şeye ben de değinmiştim. Siz de benimle birlikte tekrarlayın lütfen: "Sinirlenmemeliyim. Sinirlenmemeliyim."

İnanın sizi çok iyi anlıyorum.

Anonymous said...

Turkiye de yasayipta, olaylari disardan takip ediyormus gibi bir olanak egemen medyanin baskinligindan dolayi zor gibi gozukuyor. Acaba Turkiye de yasayanlari soyle bir toplayip yurtdisina hava aldirmaya cikarsak gercekleri gormeleri biraz daha kolaylasir mi? Cezaevini disardan gormek binanin yapisini daha iyi algilamaya yararli olabilir.

Anonymous said...

Kufur etmemek icin ne kadar zorlandiginizi hissediyor ve gulumsuyorum. Kutalrim...

Eleştirel Günlük said...

Semih
Cok sagalasin. Buraya yazdiklarim bazan bende uzay bosluguna birakilmis (eskiden Akarsuya birakirdik) mektuplar gibi geliyor. Bu nedenle sesime bir ses veren cikinca umudum besleniyor. Yalniz olmadigim duygusunu bana yasatiyor. Bugunlerde buna oylesine ihtiyacim(iz) var ki...

Sinirlenmemeliyim bicminde zikir getirmek belki davranisci psikoloji acisindan yararli olabilir ama, daha ne yapmali yahu...Yani bu gazeteleri okumamak butunuyle meydani o salaklara birkmaka gibi olacak. Bir onerin(iz) var mi?

Tolga, egemen medyaya tavir koyabilmek icin oldukca kalabalik olmak gerekiyor bence. Gunde kac satiyor? Internet'te gunde kac hit aliyor? Sanirim aldiklari reklamlara paha bicen de bu veriler. Sen, ben ve birkac (yuz) daha duyarli insanin egemen medyayla bagini kesmesinin egemen medya uzerinde ne derece etkili bir yaptirim gucunun olacagindan emin egilim...Ah keske duyarli, ilerici kesim o denli muhallif guce sahip olabilseydi bu ulkede...

"Turkiye de yasayanlari soyle bir toplayip yurtdisina hava aldirmaya cikarsak gercekleri gormeleri biraz daha kolaylasir mi?"

Hiz zannetmiyorum. Traji komik ama daha da bir tutucu oluyor disari cikanlar. Bir de benim bir gozlemim var; disarda ya da baska bir kulturde edindigi ogrenme deneyimlerini kendi kosullarina transfer edememe gibi bir yeteneksizligimiz de var.

Ornegin, yurt disinda demokrat partiye oy verirler cunku demokrat parti yabancilarin haklarini savunur, esitligi ve adaleti savunur. Ama kendi ulkesinde benzer degerleri savunanlara terorist diye bakarlar. Daha somut olsun, mesela Amerika'da irkcilik cok islenen bir konu. Cok duyarli bir konu. 11 Eylul olaylarindan sonra Turkiye'den ulkeye giris yapanlarin biraz daha dikkatli aranmalari bizimkilerin butun ulusal benlik algilarini allak bullak eder. Aaaa bize terorist muamelesi yapildilar. Boyle bir sey insan haklarina aykiri derler. Ama Turkiye'de bu ve benzeri varsayimdan yola cikarak, hic bir delil bile yokken ortada insanlarin hapsediliyor olmalari, iskence goruyor olmalari, hatta goz altinda kaybolmalari hic mi hic adaletsiz gelmez bizimkilerine. 12 yasinda ki cocugun terorist ZANNEDILEREK oldurulmesi iclerini bile sizlamaz...

Ah keske bir yurt disi butun bu sorunlari ortadan kaldirsaydi...

Resmen sihirli degnek ariyorum artik...