Pages

Dec 9, 2007

Yeni bir blog, içinizi dökmek için

Valla bıktık billa bıktık! Usandık şu medyadan. Hele de şu Milliyetten, şu Hürriyetten ...Hadi içimizi bu bloga dökelim dedim. Topluca küfür etmeden küfür edelim. Nasıl olsa düz küfür bizi tatmin etmez oldu nicedir. Hadi bir oyuna dönüştürelim hiç olmazssa...

Hadi hayal gücü...

Hadi yaratıcılık...

Baska bir posting yapmayi dusunmuyorum. Bir tek post ve yorumlar (lanet, beddua, ve kufursus kufurler) olacak...

Bloga yazar olmak istiyorsaniz lutfen buraya not dusunuz efendim. Kandanadam seni blog yazari olarak ekledim bile... Kendin blogunmus gibi rahat ol.

http://turkmedyasi.blogspot.com/

6 comments:

semih said...

e işte ortak blog bu olsun. yazalım, çizelim, asalım, keselim. bizi de üye yapınız. hehe süper.

Anonymous said...

gördüm ben de özendim, ben de isterem ben de isterem

Eleştirel Günlük said...

Saldiray Blogger bu yeni blogun spam olup olmadigindan emin olmak istiyor. Bu nedenle onaylanmasi gerekiyor. Bekliyoruz. Onaylaninca seni de yazar olarak eklerim...

Eleştirel Günlük said...

Saldiray seni AOL adresinle ekledim bilmem mutlaka gmail adresin olmali diye tutturur mu. Haber et gelismelerden...

jörmungand said...

ben de geleyim. zaten sadece gazete boku yazıyorum 2 aydır.

... said...

benim dukkandan begendigin olursa al. sormana bile gerek yok.