Pages

Feb 21, 2008

Tayyip ile Perihan Meselesi

Yazdığı bir yazıdan dolayı kendisini mahkemeye veren Tayyip’e Perihan Mağden çok kızmış belki de alınmış. “Sayın Davasever Başbakan” başlığı adı altında başbakına sesleniyor. Yazının ortalarında şöyle bir şey diyor “Yıllar yıllar önce okuduğunuz 1 ŞİİR YÜZÜNDEN hapis cezanız kesinleştiğinde, yazı günüm olmadığı halde, Adalet mercilerimize yönelik zehir zemberek bir yazı kaleme alarak, panterler gibi sizi savunmuştum.”

Eeeee ne olmuş yani! Yani sen adamı bugünler için mi savundun Perihan hanım? Ben de ilkelerini savunuyorsun sanmıştım. Ilkeleri savunurken de böyle birileri herzaman çıkar, ne var bunda! Eğer adamı o dönem savundun diye bir maddi karşılık bekliyorsan ayıptır, çünkü çalıştığınız gazetenin patronu bunun için maaş veriyor size zaten. Vermiyor mu! Daha ne istiyorsun?

Yok adama adaleti ya da hukuğu ya da demokratlığı ögretmek istiyorum diyorsanız o da garip. Koca başbakan olmuş adama bunlar öğretilir mi allah aşkına? Bir de adam demokrat olduğu için başbakan seçilmedi. Müslüman olduğu için başbakan seçildi. Adamın oy kitlesinin analizini yapan cıkmadı mı hiç?

şimdilerde de herkes özgürlük pezevengi kesilmiş. “Türban” özgürlüğünün peşinde bu “mazlum” müslümanlar için “No Pasaran” der olmuş. Sanıyorlar ki herşey güllük gülistanlık olacak böyle iyi niyetli, müsüman, laik, ve demokrat olunca.Oysa yarın hiç de böyle olacak diye bir garanti yok. Aslında gerçekçi düşünürlerse, asıl olma olasılığı yüksek şey, bu mazlum gördükleri müslümanlarin ilk firsatta ağızlarına sıcacaklarıdır.

Bi ara bir iki arkadaş vardı eylemlerde polisin şiddet kullanmasına kızarlardı. “Alçak herifler! Nasıl da vuruyorlar” derlerdi ama bir safça şaşkınlik içerirdi bu yakınışları. Yahu size gül atmalarını mı bekliyorsunuz dedim de bana çok kızmışlardı…Polisin asıl görevinin halkı korumak olduğunu mu sanıyorlardı ne!
Sahi Perihan hanım ne bekliyor? Yahu bu herif müslüman. Bu herif kızınca “ananı da al git burdan!” diyecek kadar babaerkil, ERKEK, ve DELIKANLIdır. Sen kadın halinle ne konuşuyorsun! Onun düşlediği dünyada olsaydın değil mahkeme seni dizinin üsüne yatırır bi güzel döverdi.Ya da seni kocana şikayet eder onun dövmesini isterdi.

Güldürmeyin beni ne olur. Gerçekçi olun bir müsümandan yapamayacağı şeyi beklemeyin…

Ha bir de unutuyordum ( hani moda olmuş ya!) adamları demokrasi diye diye ötekileştirmeyin :-)
Post a Comment