Pages

Jan 13, 2009

Sagol Israil!

Israil’ı protestoya Tűrkiye’nin en apolitik gurubu psikologlar bile katıldı. Işte basın açıklamalarının son paragrafı. Notu da ben ekledim onların nörotik bilinç altı sűreçlerini yansıtır diye…
Bütün Türkiye ve dünya kamuoyunu, hükümetlerini ve diğer kurumlarını, siyonizm ve anti-semitizm dahil, ırkçılığın her türüne karşı mücadele etmeye ve İsrail’in devlet terörünü durdurmak için, yaptırımlar dahil, etkili önlemler almaya çağırıyoruz.
Not: Bazı dış mihrakların kandırıp beynini yıkadığı guruplar bu yukarıdaki protesto açıklamasından pay çıkarıp Tűrkiye’nin de devlet terörűnű kendi halkına (özellikle Kűrt ve sol kesimlere) uyguladığı sonucu çıkarmasını en baştan esefle kınamayı bir görev biliyoruz. Çűnkű bizim ne kıçımız yiyor böyle bir protestoyu kendi devletimize yapmayı (Sıkıyorsa yap! Ağzına sıçarlar valla!) ne de ahlakımıza uygun. Bizim ahlakımıza göre

1) kol kırılır yen içinde kalır

2) biz yapmışsak suç değildir

3) biz yapmışsak műslűmanlara değil Ermeni, Rum, Kűrt, Alevi, ve Moskof uşaklarına yapmışızdır.

MEB’de bűtűn kurşun askerlerini işe katmış. Okullarda Gazze için saygı duruşu başlatmış.

Kamuoyunda daha fazla duyarlılık geliştirilmesi için okullarda resim ve kompozisyon yarışmaları da düzenlenecek. Dereceye giren eserler, sergilenecek.”miş




Iyi gűzel de benim műthiş zoruma gidiyor bu. Korkunç zoruma gidiyor bu iki yűzlűlűk; bu taraflı insan sevgisi!

Öylesine ki kalkıp Israil’i destekleyesim geliyor…

Ama yine de ağız dolusu kűfűr edesim geliyor içimden beni insanlığımdan utandırdığınız için.

Allah hepinizin belasını versin (Allah varsa eğer).

Yoksa da ben hepinizin ağzına sıçayım..

6 comments:

madafaka said...

He la işte filistin diyorum ben de, siktirsin gitsin diyorum. Pek de zeka gerektirmeyen bir cümle ama işte öyleler.

Eleştirel Günlük said...

Yok valla ben Filistin siktirsin gitsin de diyemiyorum. Hamas'in fasizmi Israilin fasizminden ne derece farkli ya da yani onun da hesabina girmiyorum. Ben bu bizim ahlaksizlara kiziyorum. Onca insan gecti iskence tezgalarindan bu ulkede de giklari cikmadi bu namussuzlarin. Kimse cikip insanlik sucudur bu demedi. Kimse cikip yahu bir insan bir insan bunu nasil yapar demedi.

Hatta Sivas'i kahramanmaras'i savunanlari da cikti simdi bu insan sevgisi ile doluymus gibi gorunen ahlaksizlarin.

Anonymous said...

Süper lüks ciplerin camlarında bu konuyla ilgili sloganlar, coluk cocugun kafasında yeşil bantlar "elimize geçirsek su yahudileri" çığlıkları... Bütünü kaçıran güruhlar!
Samimiyetsizlik yine yine her zaman ki gibi diz boyu. Çok çok kızıyorum ben de oradaki vahşeti de yakında tekerlemeleriyle kanıksanır hale getirecekler bu ne hal anlamuyorum.

Kızılderililere siyahlara ağlayanlar söz konusu buradakiler se gözlerini kan bürüyor bu ne biçim iş kafama bir meteor düşse güzel olacak sanırım:)

madafaka said...

Heh işte hâlâ aynı şeyi söylüyoruz bak günlükçü. Siktirsin Filistin diyorum amalar. Bazen de böyle kararlar almak gerekir. Vicdan kelektir.

yarabandı said...

bu konuda sana kesinlikle katılıyorum eleştirel günlük!

bu ülkede sanki aç insan yok, savaş yok. kendi ülkesinin sorunlarına çözüm bulmaktan aciz bunlar. kalkıpta başka ülkenin sorunlarına sırf "din kardeşi" olduğu için yardımda bulunmaya çalışıyorlar.tabi tüm bu yardımlar yerine ulaşıyorsa!

milli eğitim bakanıda ölümleri, şehitleri anmaya bu kadar meraklıysa eğer; deniz gezmiş gibi, sivas katliamında ölenler gibi olaylar içinde bir tür anma töreni yapsın ozaman.

Anonymous said...

"biz yapmışsak suç değildir"i idrak bile ettiklerini sanmiyorum.
O kafa "biz yapmayiz" deyip amnezya moduna geciyor.
Boyle hissetmek iyi olmali.

Bi oyle hissedemedik anasini satiyim.