Pages

Nov 22, 2010

kadercinin / kendine tapmadan önceki son -ya da sona yakın- öfkesinin bir dünya görüşünün yorumuna başlangıç olan/ çelişkili kötü şiiridir

Şiiri Arkadaş őzger yazmış. Şiirin tűmű burda. Ben okudum. Zihni (Sezi-yorum) műziğini yaptı, Youtube’da size getirdi. Internet aracılığı ile ortak bir şeyler űretebilme doyumunu yaşamak gűzel. Hala ses kalitesi konusunda sorunlarımız var. Belki ileride bir software bulunca onu da hallederiz. Ilki muziklisi ikincisi muziksizi. Şiirsiz kalmayın.



6 comments:

Ksenon said...

güzel şiir ..güzel seslendirme ..emeğiniz için teşekkürler.
Henüz müzikli olanını dinlemedim. İlk defa müzik dinlemek istedim.

Eleştirel Günlük said...

Cok tesekkurler Ksenon.. Diger siirler muzikli efenim size onlardan verelim. Ornegin Saman Sarisi'ni tavsiye edebilirm. Sagdaki kolonda youtube'un altinda...

Geronimo said...

Özger'in şiirleri muhteşemdir. Siz de güzel yorumlamışsınız hocam...sayenizde açıp tekrardan bi göz attım şiirlerine bu güzel insanın...

Eleştirel Günlük said...

Sagol Geronimo!

Anonymous said...

"Zaman dediğin nedir ki Ahmet abi" diyen ses bu. Sizin sesinizdi demek. Güzel.
Değişik şiirler. Belki hoşunuza gitmeyecek, umutsuzluk kokuyor hep.

Eleştirel Günlük said...

Kareemowski biz umudu umutsuzluktan sagiyoruz da ondandir... :-)