Pages

Jun 21, 2013

Tecavüz Indirim Cumhuriyeti

  • Tecavüz ederken suçüstü yakalanan adam, henüz tecavüz gerçekleşmediği için “yarım kaldı” indirimi aldı bu memlekette… 

  • Tecavüzünü kameraya kaydeden sapık “eski sevgilisiymiş” indirimi aldı. 

  • “Tecavüzde bağırmıyorsa, rıza göstermiş sayılır” indiriminden faydalanan var. 

  • Üvey kızına tecavüz edip, “kızın ruh sağlığı bozulmadı raporu”yla indirim alan var. 

  • Ormanda saldıran, döve döve çırılçıplak soyan, ancak, astım krizi geçirerek bayılıp yakalanınca, “orası ıssız bi yer, isteseydim yapabilirdim” indirimi alan var. 

  • Tecavüz edip, hamile bırakan, sonra da “zaten bakire değildi” indirimi alan var. 

  • Tanımadığı birine saati soran eşini delik deşik ederek öldürüp “cilve yaptı” indirimi alan var.

  •  Eşini katledip, “kot giyiyordu, piercing takıyordu, çantasında doğum kontrol hapı buldum” indirimi alan var. 

  • Kadın programında, “babam bana tecavüz etti” diyen kızını öldürüp, “babasını kamuoyunda mahcup etti” indirimi alan var. 

  • Mahkemeye takım elbiseyle geldi diye “iyi hal” indirimi alan seri tecavüzcü var.


Bingõl'deki tecavüze sessiz kalma !!!

Kaynak Internet

No comments: