Pages

Mar 15, 2009

Mim: Bir Blog Yazarıyla Sevişmek

Hangi blog yazarıyla sevişmek istersin? Hele bak mime. Bir de bu benim ilk mimim…Kacak’ın dediği gibi “bőyle mim mi olurmuș” demiyeceğim anasını satayım. Hadi itiraf edelim sevișmeyi hala kőtü, kaka, ahlakı yıkan birșey diye gőrüyoruz. Sağolsun islamcı-bacakarası temelli ahlak anlayıșımız. Ve sanıyoruz ki blogda tanıștığımız yüzünü gőrmediğimiz, sadece yazılanlardan tanıdığımız birileriyle sevișme arzusu duysak, fantazi kursak günah ișlemiș olacağız sanki…



Ben kimle mi yatmak isterdim: Türk bloglarında tanıdıklar var ama onlar bacı valla. Ben de biraz uluslar arası arenaya çıkayım dedim. Hatırlıyonuz de mi Sarah Palin’i? Hani Amerika’da Cumhuriyetçilerin başkan yardımcısı adayı Sarah Palin. Ha iște o! Baktım da o da blog yazıyormuș. Aha abi ben onla sevișmek isterdim… Bloğu da aha burada. Kendisi yazıyor mu bilmiyom ama günahı blogu yazanın boynuna…

Eee șimdi mimi kime atacağız? Ben Cüneyt’e atayım bir de Zihni bey’e keh keh keh…



 
Post a Comment