Pages

Feb 17, 2010

Yeni Dizayn

Sağolsun Ebru ve Sarya bazı siteler őnerdiler. Ordan bulup biraz sağını solunu değiştirdim. Oldu bitti…

Oldum olası Avni’yi de sevmişimdir. Bence Avni de bir kritikçidir, eleştireldir.

Gramsci’ye sorarsanız / organik bir entellektűel
muhtara sorarsanız / bizim sidikli Avni
köylüye sorarsanız / şehirli piçin teki
çocuklara sorarsanız / fırlamanın biri
kimsesize sorarsanız / gariban babası
özel timlere sorarsanız / şu Uğur’la arkadaş mıydı
sağcıya sorarsanız /siktir et pezevengi
solcuya sorarsanız / medya devletin bloglar bizimdir

Sanki de gűzel oldu. Ne dersiniz?

19 comments:

Banu said...

Ben sevdim.

Tolga said...

much better

Ebru said...

Evet evet güzel oldu. Ellerinize sağlık.

Eleştirel Günlük said...

Sagolun arakadaslar. Hey Togliatti where have you been? I hope things are okay with you. Take care...

sarya said...

temam :)

E.A.Şeran said...

olmuş olmuş:))

Tolga said...

"It's all right" abey, hatta Dylan'dan birkac misra yapistirayim :)

" It ain't no use to sit and wonder why, babe
It don't matter, anyhow
An' it ain't no use to sit and wonder why, babe
If you don't know by now
When your rooster crows at the break of dawn
Look out your window and I'll be gone
You're the reason I'm trav'lin' on
Don't think twice, it's all right"

Eleştirel Günlük said...

Iyi olduguna sevindim. Hic duymamistim bu sarkiyi... Sagol..

Deniz Ural said...

BLoğunu 'reader'dan takip eden biri olarak bu yazın üzerine girip bakayım dedim. Çok beğendim, hem tasarımı hem de Avni hakkındaki yorumunu. Güle güle kullan :)

Eleştirel Günlük said...

Sarya tesekkur!

Eleştirel Günlük said...

Selam Oza olmus de mi! Sagol :-)

Eleştirel Günlük said...

Deniz Merhaba,

ve tesekkurler. Ha bir de cok zorunlu degilse bosverin 'reader'dan takip etmeleri allasen. Bak varliginin farkina ancak boyle varabildim mesela ve ne guzel siirlerin varmis ve bizden uzak kalmislar. Birakin 'reader'i gelin bloga, bi kahve icin, not dusurun bir yerlere ki sanal da olsa dostlugumuz olussun... Unutmadan seni bloglar listesine de eklemeliyim. Artik takipdesin :-)

sutlukahve said...

Eski halini bilmiyorum, ama bu göze çok hoş görünüyor. Güzel olmuş. Ayrıca Avni'yi ne çok özledim, onu fark ettim görünce.

Eleştirel Günlük said...

Sutlukahve hosgeldin. Yeni halini begendigine de sevindim. Artik bekleriz. Buyrun gelin siz mi yaparsiniz sutlukahveyi yoksa cay mi demleriz orasini yazdiklarimiza birakiriz.

Eski hali blogger'in klasik sablonlarindan biriydi...

Deniz Ural said...

Ve fakat zor oluyor ve hatta unutuluyor bazen bloglar. Reader oralarda bir yerde hayatıma girmişti zaten. :)

Kahveyle ve notlarla başlayan dostluk güzel olur hakikaten, yeni şablonun yeni bir dost getirmiş olsun o halde. Şiirler hakkındaki yorumun için de çok teşekkürler, çok sevindim.

EKMEKÇİKIZ said...

Çok güzel olmuş, elinize, fikrinize sağlık!

Yemek yapmakla sınırlı değilmiş marifetleriniz, görüyoruz.
:)

Eleştirel Günlük said...

Ekmekcikiz teveccuh ediyorsunuz efeniiiim... Ama yine de o guzel sozu soylemeden edemeyecegim: Biz ne eylersek guzel eyleriz... :-)

Anonymous said...

güzel olmuş .

Unknown said...

Sagol renovatio713 !