Pages

Oct 2, 2009

Yüreklerinin Kulakları Sağır

" iş, Güneydoğu’da vurulan bir çocuğa geldiğinde ağız birliğiyle susuyorlar. "


"Ceylan’ın annesi, “kızımın parçalarını etekliğimde taşıdım” diyor.
Hiç mi içiniz acımıyor sizin?
Hiç mi vicdanınız yok?
Bu sessizlikten hiç mi utanmazsınız?" Ahmet Altan

"Neden susup susmayacağımız konusunda tereddüde düşmüş [Ahmet Altan]. Neden abesle iştigal eden bu soruyu sorup canımızı sıkmış anlaşılır gibi değil. Susacağımız belli değil mi? Hep susmadık mı?" Özlem Yağız

7 comments:

Tugc said...

Ağzına açmaya korkan insansı topluluklar halini alıyoruz günbegün...

Ebru said...

Başlık anlatıyor aslında...

Anonymous said...

Susuyorum,cunki insan olmaktan utaniyorum ve agzimdan cikacak her kelime bu cinnetin, bu dehsetin yaninda hic bir sekilde anlam ifade etmiyor.

Aklim almiyor, alamiyor ki....

Dusunuyorum bir an, tetigi ceken kishinin zihninden o an neler geciyor olabilecegini, mantigim devre disi oluyor......

Sonra Kiz Cocugu'nu dusunuyorum o an neler dusunuyor olabilecegini
her seyden habersiz, yuregim param parca, bogazimda bir yumruk...

Delirmemek elde degil ki.

Artik,isyan yetmiyor.

Ebru said...

Ceylan hep aynı yaşta kalacak ama ona bunu yapanlar ellerindeki kana kan katacak!

Anonymous said...

agiz birligi etmiscesine susuyorlar, ya da konusurlarsa agiz birligi etmiscesine ayni seyleri (yalanlari) söyleyip duruyorlar....

Ebru said...

Ceylan kendi kendini öldürmüş!!!! Ne rapor ama.Oynamasaymış patlamamış bombayla dense ilaveten.

Eleştirel Günlük said...

Neee! Artik utanc da kalmadi ki... Neye sasiriryoruz...