Pages

Mar 1, 2011

Bedel

Yıllardan sonra bir öğrencim daha Facebook aracılığıyla buldu beni. Sonra da şunları yazdı.
Sizlerden sonra ben  ...... Üniversitesi'ni kazandım.Okul süreci, gözaltılar, işkenceler, cezaevleri... derken bitti işte :))  Diyeceğim şu ki; Sizler sadece derslerimize girip çıkan,yazılı yapıp not veren kişiler değildiniz,değilmişsiniz... Meğer sizlerin oturmanızdan,kalkmanızdan,teneffüste öğrencilerinizle basketbol oynamanızdan,bekar evinizi öğrencilerinize hatta halka açmanızdan,neler öğrenmişiz farkında olmadan... Aslında o kadar uzatabilirim ki... Bu saydıklarım ve sayamadığım onca nedenden sebep,size kocaman bir teşekkür borçluyum ve zamanıdır artık,borcumu ödeyeyim :)))
Yüreğimde tarifi belirsiz ince ve keskin bir sızı belirdi. Bir öfke ardından. Sonrası bir küfür kasırgası… Ne ağırdır ulan bu ülkeyi sevmenin bedeli. Ne ağır!

Ne ağırdır iyi bir eğitici olmanın bedeli. Çok üzgünüm sevgili B.
 
Hiç kimse senin yaşadığını yaşamak zorunda kalmasın diyeydi benim müfredatım.

5 comments:

zihni örer said...

çok hoş bir an(ı) değil mi?
ben de duygulandım aha:)

Tolga said...

Bedel'i bir de şurdan okuyun

www.gunzileli.com

Ebru said...

Ne hoş bir bulma/buluşma olmuş.

SentiuS said...

Her fırsatta andığım, hayatımın dönüm noktası birini bulmanın keyfi gerçekten çok özel...
Ben de çok teşekkür ederim hocam... :)

Eleştirel Günlük said...

SentiuS MEB beni yeniden ise alir mi gelsem? Yapma! Simdi pili pirtiyi birakip oralara gelecegim yine... :-)