Pages

Mar 9, 2011

Bulvar iti

5 comments:

Ebru said...

DNS ayarlarını sürekli değiştirmekten bu kez işte dinleyebildim hem de rahat rahat. Hem Hasan Hüseyin'i hem EG'yi böyle özlemişim:)

'başımdaki ağrı sendin sesimdeki kuşku sen'Etimdeki acı sendin..
...sen sahi niçin yoktun?
Hangi bir yerini alıntılamalı ki?

Tam bir ziyafet oldu çokk teşekkür ederim.

Eleştirel Günlük said...

Begendigine sevindim Ebru... HH'nin en cok sevdigim siirlerinden biridir bu hani o hep bulup bulup yitirdiklerimiz ustune...

Ebru said...

Sayfamda da yazdım çok beğendim hem de çok.eve geldiğimde dizelerden takılanlar dilimde.

EKMEKÇİKIZ said...

Şiir değil, öykü desem?
Şaire de yorumlayana da haksızlık etmiş olmam umarım.
Çok güzel!
:)

Eleştirel Günlük said...

Ekmekci kiz siir, sarki vb. sairden ve yorumcudan cikip kitleye gittiginde artik yapilacak pek birsey yoktur. Siz nasil algiliyorsaniz o oyle guzeldir artik. En azindan ben boyle degerlendiriyorum sanat eserini. Hasan Huseyin amca ne derdi bilmem. Ama sizin ekmeklere bayilirdi ondan eminim :-)