Pages

Mar 26, 2011

Densizler!

Devletin memuruna yapılabilecek başka bir densizlik őrneği!!!

7 comments:

Anonymous said...

güvenlik güçlerine karşı yapılan bu saldırıyı bende kınıyorum.

zihni örer said...

milletin memuruna bak, devletin memurunu gör!

Tek Çorap said...

saçmalıktan öteye gidememişsiniz. açık açık yazıyorum. öncelikle fotoğraftaki insanların savunduğu şeyleri bilmeden paylaşılmış. burda kimseye saldırı falan yok çok güzel bir oluşumdur bu. ''şiddet içermeyen doğrudan eylem taktiklerini kullanan neoliberal küreselleşmeye ve toplumun her türlü tahakküm tekniğiyle bunaltıcı hale getirilmesine karşı çıkan anti-otoriter ve özgürlükçü uluslararası bir eylem grubudur. Asi Palyaçoların stratejik mühimmatını rengarenk, ponponlu, tütülü askeri üniformalar, otoritenin tozunu almak için kullanılan tüylü toz alıcıları, zilli modern piyade tüfekleri, su tabancaları, insafsız gülüşleri ve kırmızı burunları oluşturur. Sıkı bir askeri eğitimden geçen ve kadim savaş tekniklerine hakim palyaçocuklar eylemlerde güven, düzen, barış ve huzuru bozmak isteyenleri (bkz polis vb.) caydıran kolluk kuvveti olarak işlev görür. Eylemci vatandaşın refahı için gerektiğinde polise sözlü ikazda bulunmak, onların zaten karışık olan kafasını daha da karıştırmak, siber gaz ve tasdikli su kullanmak yetki ve görevleri arasındadır. Bunun dışında otonom bir grup olarak kapitalizm, militarizm, seksizim, homofobi, ırkçılık, vb. dallarda faaliyet gösterirler.

Ebru said...

'Benim memurum işini bilir'

Eleştirel Günlük said...

Ah Tek Corap ne demeli simdi? Asip kesmissin, Turk polisi gibi yargisiz infaz seninkisi. Orda olup bitenden haberdar olmadigimi soylemekle terbiyesizlik yapmissin (bak acikca soyluyorum). Ben avrupadaki bu ve benzeri karsici eylemler hakkinda belki iki yil once bile burda yazi yazmistim. neyse asil konu bu degil burda. Neylersin dogdugun yerlere benziyorsun; Turkiye'ye benziyorsun. Fotograf sadece otoriteye karsi cikilmamasi gerektigi yonundeki butun ideolojilerle alay etmeyi amcalamaktadir. Basbakanin densizlik deme densizligiyle alay etmeyi amaclamaktadir. Orda eylemcileri bizimle de karsilastirma bir de. Onlarin koyleri yakilip, bosaltilmamistir, onlarin 12 yasinda cocuklari 13 kursunla oldurulup terorist damgasi yememistir, onlara polisce bok yedirtilmemistir, onlar Diyarbakir cehennemini yasamimistir, onlar ne anlar polise tokat atabilmenin dayanilmaz hafifligini... Senin de bunu bilmemen ayrica kanayan ayri bir yaradir bu ulkenin bagrinda.. Sahi camekanda mi yasadin bunca yil. Bok yigininda yasadin da gul kokusu sandin oyle mi?

Tek Çorap said...

fotoğrafta diyarbakırdaki eylemleri göremiyorum ben. insanları yanlış yönlendirmişsin. çirkin üslubun ve yargılayıcı bakış açını değiştirmek için benim yorumlarımdan çok daha fazlası gerekli. eleştiri kabul etmeyen eleştirisel günlük tutmaya çalışan birisi. çok komiksin gerçekten. fotoğraftaki eylemcileri bizimle karşılaştırma demişsin. asıl sen karşılaştırmışsın ki buraya koymuşsun. ötekileştirmelerine beni terbiyesiz olarak nitelendirmene gülümsüyorum.. iki laf sokucam diye girdiğin kılıklar şekiller çok çok gereksizmiş. kim olduğumu neye benzediğimi de ancak ben bilebilirim. seni alakadar eden kısmı insanları yanlış yönlendirdiğinle ilgili yorumum olmalı. cahilliğin saldırıya geçmene sebep olmuş. bana 3 sene önce yazdığın yazılardan bahsetmişsin. bi halt bildiğini sanan hırçının saldırı defteri olabilir blogunun adı bence. keşke kişisel saldırıya girmeden önce açıklayıcı biçimde yazdığım yorumuma düzgün cevaplar verseymişsin. bak sende bu yönden tayyibe benziyorsun.. senin üslubunla yazayım dedim :)

Eleştirel Günlük said...

Ohooo sen iyice kacrimissin ipin ucunu... Oysaki ben senin uslubunu takip etmistim. Neyse sen hala konuyu anlamaktan uzaksin... Bence o denli zor degildi su resimdeki ile Tayyip'in densizligi arasinda bag kurmak... Ya da Turk polisine tokat atan bir kadin ya da tas atan bir cocukla polisle dalga gecen asi palyocalar arasinda bag kurmak...